Gry strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Gry i zabawki
(4)
Książki
(4)
Proza
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
nieokreślona
(7)
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Czytelnia
(7)
Oddział dla Dzieci (Szymańskiego 2)
(2)
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
(2)
Autor
Borowski Mateusz
(2)
Garber Stephanie
(2)
Delval Julien
(1)
Denoual Thierry
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Matthaus Doris
(1)
Nobile German
(1)
Szweda Szymon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
Młodzież
(2)
18+
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(2815)
Powieść polska
(2133)
Kobieta
(1956)
Powieść angielska
(1467)
Literatura polska
(1209)
Gry strategiczne
(-)
Rodzina
(1117)
Przyjaźń
(922)
Tajemnica
(922)
Poezja polska
(859)
Miłość
(855)
Relacje międzyludzkie
(730)
Zwierzęta
(661)
Wojna 1939-1945 r.
(619)
Śledztwo i dochodzenie
(608)
Zabójstwo
(588)
Język polski
(576)
Pamiętniki polskie
(574)
Opowiadanie polskie
(548)
Historia
(511)
Wojsko
(507)
Powieść francuska
(473)
Pisarze polscy
(469)
Magia
(444)
Literatura
(438)
Rodzeństwo
(429)
Uczucia
(425)
Publicystyka polska
(417)
Filozofia
(411)
II wojna światowa (1939-1945)
(401)
Życie codzienne
(396)
Dziewczęta
(393)
Policjanci
(389)
Nastolatki
(369)
Żydzi
(365)
Sekrety rodzinne
(339)
Małżeństwo
(335)
Trudne sytuacje życiowe
(335)
Dzieci
(333)
Powieść młodzieżowa polska
(332)
Powieść niemiecka
(332)
Literatura dziecięca polska
(327)
Dziecko
(312)
Powieść rosyjska
(311)
Kultura
(308)
Sztuka
(307)
Boże Narodzenie
(300)
Osoby zaginione
(290)
20 w.
(287)
Literatura młodzieżowa polska
(286)
Relacja romantyczna
(276)
Dramat polski
(274)
Polacy za granicą
(263)
Wybory życiowe
(261)
Psy
(254)
Władcy
(251)
Ludzie a zwierzęta
(244)
Koty
(238)
Uczniowie
(228)
Dziennikarze
(227)
Przestępczość zorganizowana
(222)
Matematyka
(219)
Matki i córki
(218)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(217)
Poszukiwania zaginionych
(215)
Teatr polski
(214)
Fizyka
(211)
Politycy
(208)
Arystokracja
(205)
Przedsiębiorstwo
(201)
Uprowadzenie
(198)
Podróże
(195)
Kucharstwo
(192)
Wychowanie w rodzinie
(191)
Język angielski
(189)
Seryjni zabójcy
(188)
Psychologia
(180)
Pisarze
(179)
Polska
(175)
Powieść młodzieżowa angielska
(174)
Nauka
(172)
Wakacje
(170)
Polityka międzynarodowa
(165)
Aktorzy
(163)
Młodzież
(160)
Polityka
(160)
Zarządzanie
(159)
Odżywianie
(158)
Opowiadanie dziecięce polskie
(158)
Prywatni detektywi
(157)
Zamki i pałace
(156)
Dziadkowie i wnuki
(155)
Mężczyzna
(155)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(154)
Armia Krajowa
(151)
Zemsta
(151)
Chłopcy
(150)
Aktorzy polscy
(146)
Lekarze
(145)
Rośliny
(142)
Astronomia
(140)
Gatunek
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Powieść
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu Europa / Alan R. Moon ; il. Julien Delval ; tł. Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Paryż : Days of Wonder ; Gdańsk : Rebel.pl, [2015]. - 1 pudełko (1 plansza przedstawiająca mapę Europy, 225 kolorowych wagoników (po 45 w kolorze żółtym, czarnym, czerwonym, zielonym i niebieskim oraz kilka dodatkowych), 15 kolorowych dworców (po 3 w każdym kolorze), 158 kolorowych kart (110 kart wagonów w 8 kolorach w tym 14 lokomotyw, 46 kart biletów - 6 długich tras z niebieskim tłem i 40 typowych tras), 1 karta podsumowania, 1 Europejski Ekspres), 5 drewnianych znaczników punktacji (po jednym w każdym kolorze), instrukcja) ; 30x30 cm.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 30-60 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gobblety Gra strategiczna / Thierry Denoual. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal , 2016. - 1 gra (wiele elementów) ; w pudełku 26x26x5 cm + instrukcja.
Na opakowaniu: Gra dla młodszych i starszych graczy.
Idealna pierwsza gra strategiczna: kółko i krzyżyk, w którym można zjadać pionki swoje i przeciwnika! Wygrywa ten, kto pierwszy ustawi trzy Gobblety w linii! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finał / Stephanie Garber ; przełożył Mateusz Borowski. - Wydanie I. - Warszawa : Poradnia K, copyright 2022. - 406, [2] strony ; 21 cm.
(Caraval / Stephanie Garber ; 3)
Minęły dwa miesiące, od kiedy Mojrów uwolniono z kart, Legenda zagarnął dla siebie tron, a Tella odkryła, że chłopiec, w którym się zakochała, tak naprawdę nie istnieje. Teraz musi zdecydować, czy zaufa Legendzie, czy dawnemu wrogowi. Po odkryciu sekretu, który postawił jej życie na głowie, Scarlett będzie musiała dokonać niemożliwego. Legenda stanie zaś przed wyborem, który na zawsze go zmieni. Caraval się skończył, ale rozpoczęła się bodaj najtrudniejsza z wszystkich rozgrywek, w której stawką są ludzkie losy, imperia i serca. Tym razem nie ma widowni, tylko ci, którzy zwyciężą, i ci, którzy stracą wszystko.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci (Szymańskiego 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Legenda / Stephanie Garber ; przełożył Mateusz Borowski. - Wydanie I. - Warszawa : Poradnia K, 2022. - 387, [5] stron ; 21 cm.
(Caraval / Stephanie Garber ; 2)
Serce do ocalenia. Dług do spłacenia. Gra do wygrania Znakomita, druga część Caravalu, który stał się światowym bestsellerem, uwielbianym przez YA także w Polsce. Nieokiełznana wyobraźnia Stephanie Garber po raz kolejny zabiera nas w hipnotyzujący, nieprzewidywalny i groźny świat Caravalu. Tak się rodzi LEGENDA. W końcu jest także i w Polsce! Sequel błyskotliwej opowieści, na który czekali czytelnicy. I było warto – jak piszą recenzenci: „Już wiemy, że ta książka będzie legendarna. Sami zobaczycie”. Zapraszamy do gry! Po tym, jak pochłonął ją magiczny świat Caravalu, Donatelli Dragnie wreszcie udało się uciec od ojca i ocalić siostrę, Scarlett, od zaaranżowanego małżeństwa, skazanego na porażkę. Dziewczęta powinny świętować, jednak Tella jeszcze nie zyskała wolności. W desperacji dobiła targu z tajemniczym przestępcą, któremu winna jest coś, czego nikt jeszcze nie zdobył: prawdziwe imię Legendy, Mistrza Caravalu. Szansę na odkrycie jego prawdziwej tożsamości ma tylko ten, kto zwycięży w legendarnej grze. Tella po raz kolejny staje w szranki, podążając ścieżką, która prowadzi ją ku następcy tronu o morderczych skłonnościach, nieszczęśliwej miłości i sieci tajemnic, dotyczących między innymi… jej siostry. Udział w Caravalu zawsze wymagał odwagi, sprytu i poświęceń. Teraz przed Tellą stoi jeszcze większe wyzwanie. Jeżeli nie dotrzyma umowy i nie dostarczy imienia Legendy, straci wszystko, co drogie jej sercu, a może nawet i własne życie. Jeśli jednak wygra, Legenda i Caraval zostaną zniszczeni na zawsze. Witajcie na Caravalu… GRA SIĘ JUŻ ZACZĘŁA! [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci (Szymańskiego 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV/P (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
- 18 żetonów z motywami terenu - 8 pionków dla szóstego gracza - 6 żetonów punktów - 6 dużych pionków świty - Instrukcja
Na opak.: 2. rozsz. graj tylko z podst. wersją Carcassonne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Łowcy smoków / Bruno Faidutti ; il. German Nobile ; tł. Piotr Maliszewski. - Kraków : Bard Centrum Gier, [2012]. - 1 pudełko (18 kart smoków; 1 karta targu; 24 karty łowców smoków (po 4 w 6 kolorach); 24 karty magicznych przedmiotów; 6 zasłonek gracza; 6 kart punktacji; płócienna sakiewka; 126 drewnianych znaczników skarbów (35 srebrnych monet, 20 złotych sztabek, 16 czerwonych - magiczne przedmioty, 12 niebieskich szafirów, 12 zielonych szmaragdów, 12 fioletowych ametystów, 12 żółtych bursztynów, 6 białych diamentów, 1 czarny diament); klepsydra; instrukcja) ; 22x16 cm.
Liczba graczy: 3-6.
Czas gry: 45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
-30 płytek terenu - 1 drewniana figurka Smoka- 1 drerwniana figurka Wróżki
Na opak. : 3 rozszerzeniegraj tylko z podstawową wersją Carcassonne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Chwiejąca się wieża. - [Warszawa] : Simba ;[2017]. - 1 pudełko ; wymiary pudełka 10x10x32 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gra dla 2-6 graczy, wiek 5+.
Zawiera 54 części.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Szachy klasyczne. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2017]. - 1 gra (1 plansza, 32 pionki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + przepisy gry (4 s. : il. ; 24 cm).
Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy. Każdy z nich dysponuje zestawami bierek w odmiennych kolorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej