Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna
(16)
Czytelnia
(1)
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
(5)
Filia nr 4 (Powstańców Ślaskich)
(1)
Filia nr 6 (Kromołów)
(1)
Filia nr 8 (Bzów)
(1)
Filia nr 10 (Powstańców Śląskich 6)
(1)
Autor
Sysło Maciej M
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Bancila Marius
(1)
Barwińska Roksana
(1)
Boniewicz Aleksandra
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Coldwind Gynvael
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Danowski Jakub
(1)
Diamandis Peter H
(1)
Gadzała Agnieszka
(1)
Gasper Dorota
(1)
Hutt Sarah
(1)
Janiszewski Bogusław
(1)
Janusz Jacek
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jelonek Martyna
(1)
Juchniewicz Karol
(1)
Jurczyk Mateusz (programista)
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kopeć Adam (informatyk)
(1)
Korpysz Krzysztof
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotler Steven (1967- )
(1)
Lem Stanisław (1921-2006)
(1)
Lem Stanisław (1921-2006). Bomba megabitowa
(1)
Lem Stanisław (1921-2006). Tajemnica chińskiego pokoju
(1)
Michalec Bogusław (1972- )
(1)
Mincer Weronika
(1)
Mitnick Kevin
(1)
Mościcka Regina
(1)
Obstawski Paweł
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Orliński Wojciech (1969- )
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Sałat Robert
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Skorwider Max (1980- )
(1)
Smoleń Teresa
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Strittmatter Kai (1965- )
(1)
Surma Jerzy
(1)
Tomaszewska-Adamarek Aleksandra
(1)
Turowski Piotr
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Vamosi Robert
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Zimek Roland
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Dzieci
(5)
9-13 lat
(3)
0-5 lat
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dziewczęta
(1)
Młodzież
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Programiści
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Internet
(5)
Media społecznościowe
(4)
Programowanie (informatyka)
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Cyberprzestępczość
(3)
Algorytmy
(2)
Big data
(2)
Futurologia
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Informatyka
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Społeczeństwo
(2)
Baran, Paul (1926-2011)
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
C++ (język programowania)
(1)
Cenzura
(1)
CorelDRAW
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Człowiek
(1)
Dane osobowe
(1)
Dyktatura (ustrój)
(1)
Dzieci
(1)
Excel
(1)
Facebook
(1)
Filozofia
(1)
Ideologia
(1)
Informatycy
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje społeczne
(1)
Instagram
(1)
Inżynierowie
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunistyczna Partia Chin
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Minecraft
(1)
Młodzież
(1)
Nauka
(1)
Photoshop
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Portale społecznościowe
(1)
Postęp techniczny
(1)
Programiści
(1)
Programy graficzne
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Smartfon
(1)
Sterowniki programowalne
(1)
Trening umysłu
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradnik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Biografia
(1)
Broszura
(1)
Esej
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa dla młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1214)
Edukacja i pedagogika
(522)
Socjologia i społeczeństwo
(380)
Kultura i sztuka
(342)
Biologia
(250)
Informatyka i technologie informacyjne
(26)
Psychologia
(248)
Medycyna i zdrowie
(235)
Literaturoznawstwo
(219)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(186)
Podróże i turystyka
(179)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(124)
Religia i duchowość
(123)
Etnologia i antropologia kulturowa
(120)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(116)
Rozwój osobisty
(109)
Geografia i nauki o Ziemi
(106)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(104)
Hobby i czas wolny
(104)
Filozofia i etyka
(102)
Językoznawstwo
(88)
Fizyka i astronomia
(74)
Architektura i budownictwo
(61)
Styl życia, moda i uroda
(58)
Kultura fizyczna i sport
(56)
Kulinaria
(52)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(48)
Inżynieria i technika
(47)
Nauka i badania
(40)
Ochrona środowiska
(40)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(34)
Zarządzanie i marketing
(29)
Transport i logistyka
(25)
Chemia
(22)
Media i komunikacja społeczna
(22)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(19)
Rolnictwo i leśnictwo
(19)
Dom i ogród
(18)
Praca, kariera, pieniądze
(16)
Matematyka
(15)
Archeologia
(12)
Fizyka
(2)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(2)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Edukacja
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Fizyka i astonomia
(1)
Medycyna
(1)
Nauka i wiedza
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Polska
(1)
Powieść
(1)
Powieść fantastyczno-realistyczna dla dzieci
(1)
Prawo i wyniar sprawiedliwości
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rośliny
(1)
Socjologia i społęczeństwo
(1)
Urbanistyka
(1)
bliskość, więzi
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ jest dojrzałym językiem programowania, od wielu lat wykorzystywanym przez profesjonalnych programistów do wielu różnych zastosowań, włączając w to pisanie gier, programowanie GUI czy tworzenie złożonych aplikacji użytkowych. Zaprojektowano go pod kątem maksymalizowania wydajności, jest więc najczęściej wybieranym językiem w sytuacjach, w których najważniejsza jest efektywność działania kodu. Aby jednak wykorzystać te zalety C++, trzeba nauczyć się nim posługiwać. A biegłość w posługiwaniu się językiem programowania przychodzi dzięki regularnym ćwiczeniom i ciągłemu testowaniu nabytych umiejętności. Innymi słowy, trzeba rozwiązywać jak najwięcej różnorodnych, rzeczywistych i praktycznych zadań problemowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4 (Powstańców Ślaskich)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie dać się złapać na wędkę : o bezpieczeństwie urządzeń mobilnych / Aleksandra Boniewicz. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 258, [6] stron : fotografie, ilustracje, mapa, wykres ; 24 cm.
Żyjemy w coraz bardziej ucyfrowionym świecie. Wszystko, co tylko można przenieść do internetu, przenosimy. W sieci się komunikujemy, oddajemy rozrywce i nauce, robimy zakupy, załatwiamy sprawy urzędowe. Bo tak jest szybciej, taniej, wygodniej. Zwłaszcza że "podręczne centrum operacyjne", czyli smartfon, mamy zawsze ze sobą. Dotąd ta opowieść brzmi jak bajka - niestety, jak każda bajka, i ta ma negatywnego bohatera. Temu na imię złodziej danych. Czyhający na nasze zdjęcia, kontakty, numery kart płatniczych, hasła do banków, poczty, aplikacji społecznościowych czy sklepów internetowych bandyta, który jest w stanie niepokojąco łatwo przeniknąć do oprogramowania przenośnych urządzeń i okraść nas ze wszystkiego, co w nich cenne. Producenci sprzętu elektronicznego i twórcy dedykowanego mu oprogramowania opracowują coraz doskonalsze zabezpieczenia przed aktywnością cyfrowych łupieżców. Są one skuteczne, o ile potrafi się z nich odpowiednio korzystać. Na szczęście dotycząca ich wiedza nie jest przeznaczona jedynie dla osób z wykształceniem informatycznym. Jeśli nie jesteś specjalistą w tej dziedzinie, ale chcesz się dowiedzieć, jak bezpiecznie korzystać ze swojego smartfona czy tabletu, ta książka jest dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : crafting, czary i świetna zabawa / Jakub Danowski, Bartosz Danowski. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 255 stron, [1] karta tablic złożona luzem : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na okładce: Zawiera plakat z craftingiem i alchemią!
Minecraft to niezależna gra komputerowa, która mimo stosunkowo ubogiej szaty graficznej przebojem wdarła się na rynek i w bardzo krótkim czasie podbiła serca milinów użytkowników komputerów, smartfonów i konsol. Minecraft zawdzięcza swoją popularność między innymi powszechnej dostępności na różnych platformach systemowych, najważniejszymi i najbardziej docenianymi jej cechami są ponadprzeciętna grywalność, niemal całkowity brak ograniczeń narzucanych przez środowisko oraz niesamowita elastyczność zabawy, którą bez trudu można odpowiednio dopasować do wieku, predyspozycji i preferencji gracza. Jeśli chcesz szybko rozpocząć swoją przygodę z Minecraftem, dowiedzieć się jak zainstalować i skonfigurować grę, a także sprawnie się w niej poruszać, sięgnij po książkę "Minecraft. Podręcznik gracza". Krok po kroku wprowadzi Cię ona w świat najpopularniejszej gry ostatnich lat, przedstawiając sposoby prowadzenia rozgrywki, od podstaw ucząc budowania własnego świata, przedstawiając przydatne skróty i wskazówki oraz doradzając, jak rozbudować środowisko za pomocą modyfikacji, skórek i zasobów. Lektura pomoże Ci rozwinąć Twoje umiejętności, zdobyć niezbędne doświadczenie i zaangażować się w zaawansowane rozgrywki z innymi użytkownikami. Jeśli chcesz zostać świadomym graczem, trudno o lepszy wybór!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 (Kromołów)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W jaki sposób technologia rozszerzy granice tego, co możliwe, i przekształci świat, który znamy dziś? Tempo, w jakim rozwija się technologia, jest znacznie szybsze, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. W ciągu tej dekady będziemy świadkami większych wstrząsów i wytworzymy większe bogactwo niż przez ostatnie 100 lat. Diamandis i Kotler prześledzili, jak kolejne fale przyspieszających technologii będą oddziaływać zarówno na nasze życie prywatne, jak i na całe społeczeństwo, i stworzyli książkę – mapę naszej najbliższej przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(To o czym dorośli ci nie mówią (bo często sami nie wiedzą))
Adresowana do nastolatków książka popularnonaukowa przybliżająca zagadnienie sztucznej inteligencji. Autorzy potrafią w przystępny sposób wyjaśnić skomplikowane problemy (jak maszyny się uczą, czym jest algorytm heurestyczny, w czym mózg ma przewagę nad procesorem) i przybliżyć idee czołowych myślicieli zajmujących się tematem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rodzina Treflików)
Na okładce: Konsultowane z edukatorką kodowania.
Ilustracje na wyklejkach.
ACH, w domu to dopiero można się dobrze bawić! Sprzątanie? Gotowanie? Pranie? JASNE, ale tylko wtedy, gdy towarzyszy im KO-DO-WA-NIE! To taka czynność, dzięki której można rozwiązywać zagadki, szyfry i inne tajemnice – trzeba tylko znać właściwy KOD. Trefliki i ich słowniczek S.P.U.K* za chwilę wszystko ci wyjaśnią… Pomóż Treflince i Treflikowi przygotować herbatkę według INSTRUKCJI, ubrać się zgodnie z WARUNKAMI pogodowymi, odnaleźć właściwą drogę do przedszkola na MAPIE, poukładać klocki WEDŁUG kolorów i kształtów, a nawet ZAPROGRAMOWAĆ pralkę! Tak, misja „DOMOWE KODOWANIE“ właśnie się rozpoczyna! Konsultowana z edukatorką kodowania i pedagożką książka dla najmłodszych, wprowadzająca elementy zabawy w kodowanie do codziennych, domowych czynności S.P.U.K = S – SŁOWNICZEK, P – POJĘĆ, U – UŁATWIAJĄCYCH, K – KODOWANIE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram : wyzwania, zasady, porady/ Karol Juchniewicz. - Warszawa : Wydawnictwo SBM 2020. - 127 stron ; ilustracje ; 21 cm.
Zastanawiasz się, jak wygląda praca na Instagramie Jakich środków używają influencerzy, żeby zdobyć szeroką publikę Jak stworzyć świetną relację lub post, który przysporzy Ci fanów Poradnik przekaże Ci niezbędną wiedzę o tworzeniu od podstaw profilu na IG oraz o wszystkich działaniach, które doprowadzą do jego spopularyzowania. Nie wahaj się i zostań gwiazdą mediów społecznościowych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy je widzieliśmy: dzieci hipnotycznie wpatrzone w jarzące się ekrany w restauracjach, na placach zabaw i w domach naszych przyjaciół - a ich liczba wciąż rośnie. Oświetlone przez jarzący się blask buzie - dzieci ekranu - mnożą się niczym wirtualna plaga. Lecz za jaką cenę? Czy jest to jedynie nieszkodliwa rozrywka lub chwilowy szał, coś jak cyfrowe hula-hop? Niektórzy twierdzą, że jarzące się ekrany mogą nawet być dobre dla dzieci - stanowiąc rodzaj interaktywnego narzędzia edukacyjnego. Nie wierz im.
W tej książce, dr Nicholas Kardaras bada ogromny wpływ technologii - zwłaszcza technologii ekranowej, nieodpowiedniej dla młodego wieku, z całą tą jarzącą się wszechobecnością - na mózgi całego pokolenia. Badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania dowodzą, że stymulujące jarzące się ekrany są tak samo dopaminergiczne (aktywujące dopaminę) dla ośrodka przyjemności w mózgu jak seks. Rosnąca liczba badań klinicznych koreluje technologię ekranu z takimi zaburzeniami jak ADHD, uzależnienia, niepokoje, depresja, wzmożona agresja, a nawet psychoza. Co jednak szokuje najbardziej, najświeższe badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania nie pozostawiają wątpliwości, że nadmierne obcowanie z ekranem może neurologicznie uszkodzić rozwijający się mózg młodej osoby tak samo jak uzależnienie od kokainy. Kardaras zanurza się w socjologiczne, psychologiczne, kulturowe i ekonomiczne czynniki związane z globalną epidemią technologiczną, mając na celu zbadanie wpływu całej naszej wspaniałej, lśniącej nowej technologii na dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz Excela w 20 dni : kurs z ćwiczeniami / Adam Kopeć. - Wydanie nowe rozszerzone. - [Jaworze] : [Adam Kopeć], [2019]. - 336 stron : ilustracje ; 24 cm.
W książce kod aktywacyjny. Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moloch / Stanisław Lem. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2010. - 546, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
(Dzieła / Stanisław Lem ; 30)
(Biblioteka Gazety Wyborczej)
"Moloch” jest publikacją, która zawiera „Tajemnicę chińskiego pokoju” i „Bombę megabitową” – dwa zbiory esejów, które stały się w chwili wydania dużym sukcesem. Początkowo opublikowano je jako dwie osobne książki, ale ponieważ tak naprawdę stanowiły całość, zostały wydane w jednym tomie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatycy i my / Bogusław Michalec. - Kraków : Wydawnictwo Aksjomat, 2023. - 32 strony : fotografie, ilustracje ; 20 cm.
(Duże Litery)
(Wyrazy i Zdania do Nauki Czytania)
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy twój ruch w sieci jest monitorowany i zapisywany, a twoja prywatność nieustannie zagrożona. Potężne korporacje, rządy oraz cyberprzestępcy chcą wiedzieć, co robisz, i odpowiednio to wykorzystać. Kontrolują cię, by sprzedawać twoje dane w celach reklamowych czy wpływać na podejmowane decyzje. Chcą infiltrować twoje życie osobiste, a nawet cię okraść. Kevin Mitnick uczy sztuki bycia niewidzialnym w sieci, dzięki której będziesz mógł chronić siebie i swoją rodzinę. Stwórz odporne na złamanie hasło. Dowiedz się, czego nie należy robić na firmowym komputerze czy drukarce. Naucz się rozpoznawać zainfekowane e-maile i ataki phishingowe. Zabezpiecz swoje konto bankowe przed atakami hakerskimi. Ochroń swoje dzieci przed niebezpiecznymi działaniami cyberprzestępców. Skorzystaj z zaawansowanych technik umożliwiających zachowanie maksymalnej anonimowości w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programista / [tekst i fotoedycja: Angelika Ogrocka]. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2020. - 47 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
Na okładce: Niniejsza publikacja przybliża historię programisty jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia wymagania stojące przed programistami, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię programisty jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia wymagania stojące przed programistami, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 8 (Bzów)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W XXI wieku dyktatura przyjmuje zupełnie nowe — cyfrowe oblicze. Prekursorem są Chiny, które choć od dawna są jednym z motorów światowej gospodarki, to wciąż pod względem ideologicznym pozostają krajem autorytarnym. W ostatnim czasie, pod rządami Xi Jinpinga, najpotężniejszego od czasów Mao przywódcy partii i państwa, autorytaryzm zyskuje tam nowy wymiar. Chiny śmiało wkraczają w świat i konkurują z Zachodem, korzystając przy tym z baz danych i sztucznej inteligencji, jak żaden inny rząd. Dzięki najnowszym osiągnięciom techniki partia próbuje stworzyć najlepszy na świecie system obserwacji. Celem jest kontrola chińskiego rządu nad wszystkim. Nad tym, co to dla nas oznacza, zastanawia się Kai Strittmatter, wieloletni korespondent „Süddeutsche Zeitung” w Pekinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 10 (Powstańców Śląskich 6)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej