Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
nieokreślona
(11)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna
(18)
Czytelnia
(11)
Filia nr 4 (Powstańców Ślaskich)
(3)
Autor
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Lisowska Renata
(2)
Ropęga Jarosław
(2)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczykówna Katarzyna
(1)
Cybulko Anna
(1)
Dudek Krzysztof (tłumacz)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawande Atul (1965- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Kahney Leander
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karkowska Renata
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska Krystyna (1945- )
(1)
Kubuj Dariusz (1971- )
(1)
Leedham Melville‏
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Markusik Sylwester
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Miotk Anna
(1)
Newell Diane‏
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew
(1)
Nowicka Julia
(1)
Parsloe Eric
(1)
Pietrek Grzegorz
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Rzepa Teresa (1952- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stopczyński Andrzej
(1)
Szafrański Michał
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Waters C. Donald J. (1949- )
(1)
Winklers-Drews Tadeusz
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Wojtasiak-Terech Agnieszka
(1)
Wyrębek Henryk
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Żmigrodzki Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(8)
Marketing
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Konsumenci
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Public relations
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Apple Inc
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Blog
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gawande, Atul (1965- )
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Jobs, Steven (1955-2011)
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kontrola
(1)
Lekarze
(1)
Lista kontrolna
(1)
Logistyka
(1)
Makromarketing
(1)
Marka
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing projektów
(1)
Marketing wartości
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Mobbing
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja pracy
(1)
Oszczędność
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Patologia społeczna
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Psychologia pracy
(1)
Reklama
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Rynek finansowy
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szafrański, Michał
(1)
Szpitale
(1)
Towary
(1)
Usługi
(1)
Wartość marki
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Wycena
(1)
Wynik finansowy
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zabytki kultury
(1)
Zachowania konsumenckie
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie operacyjne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowisko pracy
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Monografia
(7)
Opracowanie
(7)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1326)
Edukacja i pedagogika
(584)
Socjologia i społeczeństwo
(411)
Kultura i sztuka
(358)
Biologia
(284)
Zarządzanie i marketing
(31)
Psychologia
(270)
Medycyna i zdrowie
(258)
Literaturoznawstwo
(236)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(202)
Podróże i turystyka
(187)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(135)
Religia i duchowość
(130)
Etnologia i antropologia kulturowa
(129)
Filozofia i etyka
(124)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(123)
Geografia i nauki o Ziemi
(118)
Rozwój osobisty
(115)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(112)
Hobby i czas wolny
(108)
Językoznawstwo
(92)
Fizyka i astronomia
(80)
Architektura i budownictwo
(63)
Kulinaria
(60)
Kultura fizyczna i sport
(60)
Styl życia, moda i uroda
(59)
Inżynieria i technika
(55)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(52)
Nauka i badania
(46)
Ochrona środowiska
(43)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(36)
Transport i logistyka
(33)
Chemia
(26)
Informatyka i technologie informacyjne
(26)
Media i komunikacja społeczna
(23)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(20)
Rolnictwo i leśnictwo
(20)
Dom i ogród
(18)
Matematyka
(18)
Praca, kariera, pieniądze
(18)
Archeologia
(12)
Fizyka
(2)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(2)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Edukacja
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Fizyka i astonomia
(1)
Medycyna
(1)
Nauka i wiedza
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Polska
(1)
Powieść
(1)
Powieść fantastyczno-realistyczna dla dzieci
(1)
Prawo i wyniar sprawiedliwości
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rośliny
(1)
Socjologia i społęczeństwo
(1)
Urbanistyka
(1)
bliskość, więzi
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Masz się łasić : mobbing w Polsce / Katarzyna Bednarczykówna. - Wydanie I. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2024. - 242, [5] stron ; 22 cm.
(Reportaż)
Nie ma żadnych wiarygodnych danych, które mogłyby pokazać prawdziwą skalę mobbingu w Polsce. Jeśli zdać się na statystyki wymiaru sprawiedliwości, można by uznać, że temat nie istnieje. Jesteśmy krajem szczęśliwych, szanujących się ludzi. Warszawa? Kraków? Wieś pod Kaliszem? To bez znaczenia. Ta przemoc jest wszędzie. W korporacjach, rodzinnych biznesach i instytucjach państwowych, w mediach, urzędach, szkołach, samorządach, fundacjach, sądach, wojsku, fabrykach, szpitalach, sklepach. Ma jedynie różne oblicza. Katarzyna Bednarczykówna wczytuje się w badania i rozmawia z ekspertami – prawnikami, psychologami, osobami, które walką z mobbingiem zajmują się zawodowo. Chce zrozumieć jego mechanizmy, sprawdza, co siedzi w głowach mobbera i ofiary, drąży, skąd bierze się mobber, jak wybiera swój cel i czy można się przed nim ochronić. Masz się łasić to także zbiór rozmów z osobami, które doświadczyły mobbingu, a ich historie skończyły się załamaniem kariery, wycofaniem z życia społecznego, pobytem w szpitalu psychiatrycznym. Autorka udowadnia, że wyzyskowi i pogardzie sprzyjają sam kapitalizm, sytuacja na rynku pracy, dyskryminacja ze względu na płeć lub wiek, a także postpańszczyźniana, folwarczna mentalność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść prezentowanej monografii ułatwia badaczom, studentom, organizatorom i pasjonatom dostęp do informacji, a zarazem pomaga w zrozumieniu aktualnych problemów, jakie występują w zarządzaniu kryzysowym, w ciągle zmieniającym się środowisku. Celem powstania prezentowanej pozycji jest chęć rozbudzenia w Czytelniku twórczej i aktywnej postawy, wobec potencjalnej czy rzeczywistej sytuacji kryzysowej. Założeniem autorów jest zatem przekonanie, iż nawet, jeśli człowiek nie jest w stanie przewidzieć i przeciwdziałać wszystkim zagrożeniom (zarówno cywilizacyjnym, jak i naturalnym), to jest w stanie świadomie i bez paniki funkcjonować w obliczu zdiagnozowanych niebezpieczeństw, ratując tym samym nierzadko życie swoje i najbliższych mu osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The checklist manifesto : how to get things right.
Dlaczego obsługa supermarketu w obliczu katastrofy działa sprawniej niż rząd? Jak brązowe M&M’sy mogą zapobiec zawaleniu się sceny koncertowej? Czego lekarze nauczyli się od pilotów? I dzięki czemu pamiętają, żeby sprawdzić, czy pacjent został dźgnięty nożem czy bagnetem? Kluczem jest właściwa wymiana informacji, a żeby niczego nie pominąć, niezbędna jest CHECKLISTA. Dowiedz się, jak przy pomocy dobrze skonstruowanych list kontrolnych uniknąć prostych błędów i stawić czoła skomplikowanym sytuacjom. Dzięki tej książce nauczysz się, jak sobie poradzić, gdy wszystko wymyka się spod kontroli. Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem, liderem zespołu (zarówno rockowego, jak i teamu w firmie) czy pracownikiem supermarketu – każdy, nawet najbardziej złożony problem da się rozwiązać dzięki potędze checklisty. Atul Gawande, wybitny amerykański chirurg i jedna ze stu najbardziej wpływowych osób według magazynu „Time”, udowadnia to także na swoim przykładzie. Jest autorem listy, dzięki której znacząco usprawniono służbę zdrowia na całym świecie: odsetek powikłań po operacjach zmniejszył się o 36 procent, a liczba zgonów spadła aż o połowę. Co więcej, jego checklista przyczyniła się nie tylko do uśmierzenia bólu pacjentów, ale także do poczynienia oszczędności liczonych w milionach. To, czego Gawande nauczył się od pilotów odrzutowców, budowniczych drapaczy chmur i szefów kuchni najlepszych nowojorskich restauracji, może pomóc także tobie. Fascynujące przypadki, praktyczne rady i mnóstwo inspiracji czynią z tej książki lekturę obowiązkową dla każdego menedżera i lidera zespołu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4 (Powstańców Ślaskich)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Skuteczna komunikacja ułatwia funkcjonowanie w środowisku biznesowym i zwiększa efektywność działań. Umiejętności interpersonalne mają obecnie duże znaczenie, pomagają uniknąć konfliktów i nierzadko poważnych konsekwencji finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF Finanse)
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, wydziałów ekonomicznych i zarzadzania, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników naukowych zajmujących się badaniami w zakresie metod analizy i zarządzania ryzykiem, przedstawicieli instytucji finansowych, przede wszystkim banków i ubezpieczeń oraz menedżerów.[ksiegarnia.pwn].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
"Ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki im tego nie pokażesz." Steve Jobs Ciężko uwierzyć, iż jeden człowiek zrewolucjonizował rynek komputerów (dzięki Apple II i Macowi),animowanych filmów (za sprawą Pixara),a także cyfrowej muzyki (z pomocą iPoda i iTunes). Nic dziwnego, że niektórzy czczą go jak boga. Jednak opowieści o jego spektakularnych napadach szału i ogólnym niepoprawnym zachowaniu przeszły już do legendy. Być jak Steve Jobs burzy otaczający go kult i odsłania tajemnice stojące za jego nieprawdopodobnym sukcesem. Ujawnia prawdziwego Jobsa: nie serce, nie słynny temperament, lecz umysł. Według Leandera Kahneya, który śledzi karierę Jobsa od wczesnych lat dziewięćdziesiątych, jego umysł jest pełen sprzeczności. Jobs wykorzystał cechy uważane przez niektórych za wady: narcyzm, perfekcjonizm, żądzę władzy absolutnej, aby poprowadzić Apple i Pixar do zwycięstwa w szalenie niekorzystnych realiach. W efekcie stał się miliarderem. Kahney rozkłada na czynniki pierwsze zasady, którymi kieruje się Jobs, gdy z zabójczą skutecznością wypuszcza nowe produkty, przyciąga fanatycznie oddanych sobie klientów oraz zarządza jedną z najważniejszych marek na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W gospodarce rynkowej bankowość odgrywa szczególną rolę, dlatego ważna jest aktualna wiedza o działaniu specyficznych podmiotów, jakimi są banki. Autorzy zaprezentowali podstawy funkcjonowania współczesnej bankowości, a przede wszystkim omówili: cele i zasady funkcjonowania banku komercyjnego, rolę banku centralnego i nadzoru bankowego, miejsce banku w systemie bankowym, bank jako instytucję zaufania publicznego, operacje i usługi bankowe, operacje pasywne, operacje aktywne, kredytowe i działalność kredytową banków, operacje płatnicze i gwarancyjne, zarządzanie środkami finansowymi banku i wyniki finansowe banku, ryzyko walutowe i ryzyko stopy procentowej w działalności banku. Książka jest przeznaczona dla obecnych i przyszłych uczestników życia gospodarczego, w tym studentów wyższych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych z ekonomii, zarządzania, finansów, bankowości, rynku kapitałowego. [http://www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2022. - 455 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku - nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie. W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów.)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika dla coachów i mentorów, który od 15 lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie. Publikacja adresowana jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie coachingu i mentoringu na poziomie indywidualnym, zespołowym lub organizacyjnym. Autorzy prezentują sprawdzone narzędzia, konkretne przykłady i najlepsze praktyki. Przedstawione w książce strategie można od razu zastosować w różnych sytuacjach, niezależnie od tego, czy mówimy o life coachingu, coachingu biznesowym, czy programach mentoringu w lokalnych społecznościach. Nowe wydanie zostało poprawione i uzupełnione tak, aby zawierało wszystkie najnowsze trendy i rozwiązania stosowane w tej dziedzinie - znalazła się w nim miedzy innymi dokładna analiza superwizji coachingowej. Podręcznik powinien znaleźć się w bibliotece każdego, kto jest zaangażowany w jakikolwiek aspekt coachingu i mentoringu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej