Sorting
Source
Katalog zbiorów
(2)
IBUK Libra
(1)
Form of Work
Książki
(2)
E-booki
(1)
Status
available
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Centralna
(1)
Czytelnia
(1)
Author
Bonusiak Włodzimierz (1942- )
(1)
Gajdek Grażyna
(1)
Król Paweł
(1)
Zaborniak Stanisław (1947- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Odszkodowania wojenne
(1)
Polacy za granicą
(1)
Praca przymusowa
(1)
Turystyka
(1)
Subject: time
1901-
(1)
3 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Centralna
There are copies available to loan: sygn. 94(438).082 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
In basket
Form of Work
Każda organizacja by przetrwać musi posiadać odpowiednio umotywowanych, a co za tym idzie efektywnych i lojalnych pracowników oraz rozumieć mechanizmy akceptujące zaufanie, lojalność, profesjonalizm i innowacyjność. Oznacza to, że menedżerowie stają wobec nowych wyzwań, które muszą traktować nie jako zagrożenie, lecz jako okazje do podejmowania działań w obszarach, gdzie można osiągnąć więcej lub znaleźć nowe możliwości dodania wartości swojej organizacji czy opanowania rynku. Zarządzanie uczy jak planować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi dla wspólnego dobra. W istocie zarządzanie polega na określeniu, jak przy pomocy różnorakich instrumentów planistycznych, inspiratorskich i kontrolnych, podnosić produktywność wszystkich zasobów przedsiębiorstwa. Jednakże nade wszystko uczy, jak wydobywać produktywność z ludzi. Zarządzanie bowiem ma wzbudzać w ludziach wyzwanie i jednoczyć wszystkie ich siły do realizacji nadrzędnych celów organizacji. Zarządzanie jest więc złożonym procesem, który ma doprowadzić do wykonania określonych rzeczy sprawnie i skutecznie, wspólnie z innymi ludźmi i poprzez nich. Poprzez komunikowanie, motywowanie i przywództwo menedżerowie wyzwalają tkwiącą w organizacji energię i umiejętności. Motywowanie jest funkcją zarządzania, dzięki której plany i obsadzone przez członków organizacji struktury tętnią życiem. Motywacja natomiast jest siłą wewnętrzną, która pozwala osiągnąć sukces w każdej dziedzinie życia, gwarantuje wspaniałą współpracę w zespole i stwarza możliwości realizacji najtrudniejszych celów. Znajomość teorii motywacji w znaczący sposób kształtuje techniki zarządzania pracownikami każdej firmy. Motywowanie we współczesnym rozumieniu, jest kategorią ekonomiczną i nową eksponowaną funkcją zarządzania. Dlatego też podejście do analizy i stymulacji pojęcia motywowania, jest systemowe, to znaczy dostrzega się w nim wielowymiarowość, ważność i dynamiczny charakter zachowań ludzi w organizacji. Przebieg procesu motywowania, jego wydajność i ostateczne wyniki zależą przede wszystkim od posiadanych zasobów ludzkich, ale także założeń i właściwych narzędzi motywacyjnych jakie organizacja przyjmuje tworząc go oraz konsekwencji w jego stosowaniu. Proces motywowania swoim działaniem powinien wyzwolić wolę i chęć działania pracowników, powinien kształtować pożądane przez przedsiębiorstwo zachowania i postawy. Motywacja, bowiem to ciągłe poszukiwanie odpowiedzi na pytanie nurtujące każdego zarządzającego, a mianowicie: Co zrobić, aby pracownicy chętnie i dobrze pracowali?
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again