Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna
(1)
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Filia nr 9 (Piłsudskiego 95)
(1)
Filia nr 10 (Powstańców Śląskich 6)
(2)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Altkorn Jerzy
(1)
Wojnarowska Elżbita
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Marketing
(3)
Powieść młodzieżowa polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / praca zbiorowa pod red. Jerzego Altkorna. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : rys., tab. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 10 (Powstańców Śląskich 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 10 (Powstańców Śląskich 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (Piłsudskiego 95)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 33
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej