Mruk Henryk
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna
(1)
Czytelnia
(1)
Filia nr 4 (Powstańców Ślaskich)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(490)
Mruk Henryk
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(318)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(317)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(261)
Krasicki Ignacy
(251)
Leśmian Bolesław
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Roberts Nora (1950- )
(242)
Słowacki Juliusz
(233)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(221)
Christie Agatha (1890-1976)
(219)
Prus Bolesław (1847-1912)
(218)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(206)
Fabianowska Małgorzata
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Zarawska Patrycja
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
King Stephen (1947- )
(175)
Shakespeare William (1564-1616)
(167)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Szulc Andrzej
(139)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(138)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Masterton Graham (1946- )
(132)
Mazan Maciejka
(132)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(132)
Rolando Bianka
(131)
Drewnowski Jacek (1974- )
(129)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(126)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(125)
Lange Antoni
(125)
Tuwim Julian (1894-1953)
(124)
Głowińska Anita
(122)
Kraśko Jan (1954- )
(122)
Lem Stanisław (1921-2006)
(122)
Webb Holly
(122)
Włodarczyk Barbara
(122)
Ławnicki Lucjan
(117)
Chotomska Wanda (1929- )
(114)
Rzehak Wojciech
(114)
Lenartowicz Teofil
(112)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(111)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(109)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(108)
Mróz Remigiusz (1987- )
(107)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(104)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(102)
Fabisińska Liliana (1971- )
(102)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(102)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Supeł Barbara
(100)
Chmielewska Joanna (1932- )
(98)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(96)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Verne Jules (1828-1905)
(96)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(94)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(94)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(94)
Popławska Anna
(93)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(93)
Zarawska Patrycja (1970- )
(92)
Zimnicka Iwona
(91)
Conrad Joseph (1857-1924)
(90)
Cussler Clive (1931- )
(90)
Gralak Anna
(90)
Steel Danielle
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Spirydowicz Ewa
(89)
Widmark Martin (1961- )
(89)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 4 (Powstańców Ślaskich)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 230, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4 (Powstańców Ślaskich)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: · badania marketingowe · segmentację rynku · strategię produktu, dystrybucji, cen · wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki · reklamę i promocję · plan marketingowy Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Zanim ludzie stworzyli gliniane tabliczki, później zwoje papirusu, a jeszcze później prasę drukarską – budowali swoją kulturę, pielęgnowali relacje, snując opowieści. Wieczorami przy cieple ogniska, pod granatowym niebem ozdobionym srebrem gwiazd dzielili się opowieściami pełnymi emocji, o bohaterach, z nowymi wątkami, zaskakującymi zwrotami akcji. W naturze ludzkiej jest zakorzeniona chęć słuchania opowieści. I taki zbiór indywidualnych, pięknych w swej różnorodności opowieści wypełnia tę jubileuszową publikację. Oczarowały one najpierw mnie, kiedy otrzymywałem teksty od pracowników, absolwentów i studentów Uczelni. Ich piękno, autentyczność, szczerość wzmacniały wiarę w budowanie wspólnego dobra, co razem już od 95 lat czynimy. To książka jest warta wieczornej, refleksyjnej lektury przy punktowym świetle, z lampką wina na stoliku, ciepłem kominka i z dala dochodzącym, ledwo słyszalnym tonem ulubionej pieśni Gaudeamus igitur… [Henryk Mruk] Publikacja jubileuszowa z okazji 95-lecia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zawiera liczne wspomnienia i opowieści osób związanych z Uczelnią uporządkowane zgodnie z wartościami, którym hołduje UEP. Są nimi: Otwartość, Odpowiedzialność, Odwaga, Rozsądek, Kompetencje, Wiarygodność. Tekstom poszczególnych autorów towarzyszy narracja prof. Henryka Mruka.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej