Kożusznik Barbara
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Centralna
(1)
Czytelnia
(1)
Filia nr 9 (Marszałkowska)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(490)
Kożusznik Barbara
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(318)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(317)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(261)
Krasicki Ignacy
(251)
Leśmian Bolesław
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Roberts Nora (1950- )
(242)
Słowacki Juliusz
(233)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(221)
Christie Agatha (1890-1976)
(219)
Prus Bolesław (1847-1912)
(218)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(206)
Fabianowska Małgorzata
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Zarawska Patrycja
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
King Stephen (1947- )
(175)
Shakespeare William (1564-1616)
(167)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Szulc Andrzej
(139)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(138)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Masterton Graham (1946- )
(132)
Mazan Maciejka
(132)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(132)
Rolando Bianka
(131)
Drewnowski Jacek (1974- )
(129)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(126)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(125)
Lange Antoni
(125)
Tuwim Julian (1894-1953)
(124)
Głowińska Anita
(122)
Kraśko Jan (1954- )
(122)
Lem Stanisław (1921-2006)
(122)
Webb Holly
(122)
Włodarczyk Barbara
(122)
Ławnicki Lucjan
(117)
Chotomska Wanda (1929- )
(114)
Rzehak Wojciech
(114)
Lenartowicz Teofil
(112)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(111)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(109)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(108)
Mróz Remigiusz (1987- )
(107)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(104)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(102)
Fabisińska Liliana (1971- )
(102)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(102)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Supeł Barbara
(100)
Chmielewska Joanna (1932- )
(98)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(96)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Verne Jules (1828-1905)
(96)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(94)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(94)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(94)
Popławska Anna
(93)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(93)
Zarawska Patrycja (1970- )
(92)
Zimnicka Iwona
(91)
Conrad Joseph (1857-1924)
(90)
Cussler Clive (1931- )
(90)
Gralak Anna
(90)
Steel Danielle
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Spirydowicz Ewa
(89)
Widmark Martin (1961- )
(89)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kadry
(2)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Centralna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (Marszałkowska)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce omówiono kompetencje niezbędne do skutecznej pracy kadry badawczej oraz kadry wsparcia wraz z oceną poziomu ich rozwoju. W Europie i na świecie powoli, ale systematycznie rośnie liczba uczelni doceniających kwestię zarządzania potencjałem pracowników uczelni z wykorzystaniem koncepcji kompetencji, jednak ciągle jest to dla wielu uczelni dość nowatorskie podejście. Przedstawione w niniejszej publikacji wyniki badań potwierdzają złożoność omawianych zagadnień. W sposób szczególny dotyczy to poszukiwań zależności między kompetencjami a efektywnością na poziomie poszczególnych pracowników, zespołów badawczych (wraz ze wspierającymi ich pracownikami) jak i całych uczelni. Warto zacząć od stwierdzenia, że kompetencje społeczne stanowią znaczący komponent w zbiorze kompetencji zawodowych – zarówno kadry badawczej jak i kadry wsparcia. Można zaobserwować dość wyraźne zróżnicowanie ocen, a także występowanie różnicy między oczekiwaniami a oceną (czyli tzw. „luka kompetencyjna”). Ważne są także wnioski dotyczące nie tylko poziomu oczekiwań i ocen poszczególnych kompetencji, lecz także ich związku z efektywnością. Okazuje się na przykład, że w przypadku stanowiska asystenta największe znaczenie przy osiąganiu wysokiej efektywności miały takie kompetencje, jak myślenie analityczne, sumienności i współpraca. natomiast w przypadku adiunkta kluczowe znaczenie miały ponadprzeciętne kompetencje w zakresie dążenia do rezultatów i organizacji pracy własnej. Naszym zdaniem potwierdza to tezę, że rozwój pracowników naukowych jest wielowątkowym procesem, w którym różne kompetencje odgrywają kluczową rolę na różnych etapach tego procesu. Nie wystarczy być wyłącznie „silnym merytorycznie”, aby osiągnąć sukces. To ważne przesłanie szczególnie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę naukową. Warto na koniec podkreślić, że kompetencje grup pracowniczych (kadry badawczy oraz kadry wsparcia) nie mogą być rozwijane osobno, ale zawsze w ścisłym połączeniu ze sobą. Nie wystarczy mieć doskonałych naukowców, aby budować silną naukowo uczelnię. Równie ważne jest wzmacnianie potencjału zespołów wsparcia i w tym zakresie – jak się wydaje – polskie uczelnie mają sporo do zrobienia. Autorzy to zespół interdyscyplinarny reprezentujący psychologię, nauki o zarządzaniu i jakości i prawo. Autorzy są przedstawicielami zarówno kadry badawczej uczelni wyższych jak i grupy pracowników wsparcia badań. Reprezentują różne poziomy zatrudnienia – od stanowisk profesorskich do doktorantów, od kierowników jednostek do pracowników szeregowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej