121810
Książka
W koszyku
Zastosowane w pracy podejście dotyczące zarówno narzędzi, jak i obszarów zastosowań ma na celu przybliżenie przedsiębiorstwom, instytucjom i innym użytkownikom procedury i metod badań podstawowych problemów marketingowych.Książka jest przeznaczona dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych, a także dla pracowników przedsiębiorstw i kadry zarządzającej, która w swych działaniach powinna się kierować zasadami marketingu.
Status dostępności:
Filia nr 4 (Powstańców Ślaskich)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 9 (Piłsudskiego 95)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 359-[362].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej